Accoppiamento di tubi SS

Semu u numeru unu in a vostra casella di posta, furnendu e nutizie più impurtanti in l'industria chì vi rendenu più intelligenti è un passu avanti in stu mercatu chì cambia rapidamente è cumpetitivu.
Semu u numeru unu in a vostra casella di posta, furnendu e nutizie più impurtanti in l'industria chì vi rendenu più intelligenti è un passu avanti in stu mercatu chì cambia rapidamente è cumpetitivu.
Quant'è u 40% di i cundutti di e centrale elettriche sò cundutti di utilità terrestri. Sceglie u metudu di cunnessione ghjustu pò aiutà à maximizà l'efficienza è avè un enormeIMG_20200728_125602 impattu annantu à i benefici ecunomichi di tuttu u prugettu.
L'industria di a generazione di energia in i Stati Uniti si sviluppa rapidamente, è e cumpagnie chì custruiscenu è gestiscenu centrali elettriche cambianu dinò. U numaru di centrale elettriche à gas naturale cresce, è a percentuale di centrali elettriche in u paese cresce. E fonti d'energia rinnuvevuli cum'è u ventu, u sole è l'energia idrica utilizanu u gas naturale cum'è fonte di carburante.
Oghje, i costi più bassi di a materia prima anu creatu un mudellu in cui parechje fonti di carburante sò relativamente uguali, è e fonti di energia rinnovabili diventanu gradualmente popolari. U risultatu evidente di a transizione à u gas naturale è l'energia rinnuvevuli hè chì i Stati Uniti anu assai menu centrale elettriche à carbone chè prima. Pochi anni fà, u carbone aduprava circa 75% di e strutture. Oghje, menu di u 35% di e centrale utilizanu u carbone.
L'aspetti architettonichi di a generazione d'energia anu subitu ancu cambiamenti, è questi cambiamenti anu influenzatu l'implementazione di e nuove generazioni è i rinuvamenti. Dece anni fà, i cuntratti di ingegneri, appalti è custruzzioni (EPC) sò appena apparsu in l'industria di generazione d'energia. Oghje ghjornu, i cuntratti EPC sò assai cumuni, è sempre di più imprese furniscenu a consegna di prughjetti EPC à prezzu fissu in un ambiente più cumpetitivu.
Truvà modi per riduce u tempu di travagliu in situ è ​​aumentà l'efficienza di a custruzzione hè diventatu parte di sta nova nurmalità. EPC crea un cuncepimentu chiavi in ​​manu chì pò "taglià è incollà" in futuri travaglii per furnisce suluzioni cunvenienti. L'implementazione riesciuta di queste misure hà purtatu à una riduzione significativa di u calendariu di u prugettu, chì hà cambiatu in permanenza l'aspettative di i pruprietari di l'assi. Oghje hè pussibule di compie una centrale à gasu in dui anni è mezu, paragunatu à cinque anni fà solu pochi anni fà. Ciò significa chì a fabbrica pò pruduce elettricità è generà entrate in a metà di u tempu.
Da a prospettiva di u pruprietariu, a decisione di attribuisce spessu i prughjetti si basa nantu à quale cumpagnia pò custruisce a fabbrica u più veloce è cù a migliore qualità, passendu cusì rapidamente à a produzzione è a generazione di ricavi. Per e cumpagnie di custruzzioni, questu aumenta a scumessa è furnisce un vantaghju cumpetitivu per e cumpagnie chì ponu risponde à piani urgenti.
Ancu se parechji cambiamenti sò stati fatti in l'industria di generazione di energia, alcune cose assai impurtanti sò rimane uguale. Per e cumpagnie di custruzzioni, e persone speranu sempre di furnisce sicurezza, efficienza, affidabilità è qualità. Qualunque sia a sfida di u prughjettu, i pruprietari speranu chì a sucietà di e costruzioni ottenga risultati in tempu è in budgetu senza compromettere alcuna di queste esigenze principali.
I prupietarii di e centrale elettriche piglianu decisioni d'investimentu per prughjetti novi è di ristrutturazione, è parechje centrali elettriche tendenu à aduprà u gas naturale cum'è carburante. D'appressu à i dati di l'amministrazione di l'infurmazione energetica di i Stati Uniti, chì hà raccoltu una seria di dati di l'industria energetica statunitense, u costu mediu di custruzzione di e centrale elettriche à gas naturale in u 2017 era di circa 920 USD / kW Hè un pocu più altu chè u costu di custruisce una centrale elettrica guidata da liquidi petroliferi, ma assai più economica chè di custruisce una fabbrica guidata da energie rinnovabili.
A cunnessione di u cunduttu supranu hè sinonimu di saldatura. Chiunque hà mai participatu à prughjetti cumpresi a saldatura sà chì a saldatura porta sfide. Un permessu di travagliu caldu deve esse ottenutu prima di inizià u travagliu, è a saldatura richiede travagliadori qualificati, chì ùn sò micca sempre faciuli d'ottene, soprattuttu in u strettu mercatu di u travagliu d'oghje. Inoltre, postu chì a saldatura dipende da u clima, e cundizioni dure rallenteranu u prugressu. In condizioni secche è ventose, a saldatura richiede di solitu un monitoru di u focu, ciò chì significa chì altri travagliadori devenu esse spediti in situ è ​​pò causà ferite.
Invece di attaccà à u travagliu più spessu realizatu, pò esse vantaghjiu di allungà a maglia più larga è di cunsiderà aduprà accoppiamenti a fessura meccanica invece di saldatura. Per i tubi di utilità aduprati in acqua di rubinetto, acqua di raffreddamentu, sistemi d'aria, glicole è sistemi di azotu, sti tubi ponu cuntene per u 30% à u 40% di i cumpunenti di a pipa di stu travagliu, è l'usu di giunti meccanici scanalati (Figura 1) pò esse Conduce à risparmi di costi.
1. I giunti meccanichi à fessura ponu risparmià assai costi è migliurà l'efficienza di i cundutti publichi in terra. Cortesia: Victaulic
L'accoppiamenti meccanici scanalati sò assai familiari per a maiò parte di e cumpagnie EPC è di custruzzioni. Nel corso di l'anni, parechje persone anu adupratu sta tecnulugia in i sistemi di prutezzione di u focu, riscaldamentu, ventilazione è climatizazione (HVAC). L'imprenditori tendenu à aduprà questi accoppiamenti per aumentà a velocità è l'affidabilità, è migliurà a sicurezza. L'installazione di l'accoppiamentu ùn richiede micca l'usu di travagliu à alta temperatura o permessi di combustione, cusì l'installatore ùn serà micca espostu à fumu o fiamma, è ùn ci hè micca bisognu di cunfrontà u serbatu d'acqua, a torcia o u piombu durante u prucessu di installazione.
A gestione di a forza lavoro hè una parte impurtante di ogni prughjettu di custruzzione, è tutti in l'industria di e custruzzioni devenu affrontà a scarsità di travagliadori qualificati. In America di u Nordu, truvà e persone ghjuste cù e cumpetenze richieste hè statu difficiule, è a mancanza di travagliadori hà un impattu negativu annantu à u calendariu di u prugettu.
Oghje, a mancanza di travagliadori in l'America di u Nordu hè più seria chì mai, è ùn ci hè nisuna soluzione à stu prublema. U fattu hè chì se un prughjettu manca di manodopera per attività chjave cum'è a saldatura, l'impattu annantu à u prugettu serà vastu.
L'usu di accoppiamenti scanalati meccanichi hè un metudu innovativu è economicu. Rispuntendu à a saldatura, sta tecnulugia hà vantaghji perchè ùn richiede micca trasformazione termica, nè permessi di combustione, nè guardia à u focu è raggi X, è u cuncepimentu simplice di u dispositivu di accoppiamentu pò esse installatu cù strumenti manuali standard.
In un prughjettu recente, più di 120 raccordi di tubi sò stati addestrati per installà giunti scanalati meccanichi in menu di 20 minuti. Sta squadra di installatori di pipa pò eseguisce rapidamente tuttu u prugettu senza alcun accidente. In media, ancu per i principianti, l'installazione di u sistema meccanicu di slotting hè 50% à 60% più veloce di saldatura (Figura 2).
2. Rispuntatu à a saldatura, u tempu di installazione di e giunture meccaniche scanalate hè più veloce è più efficace. Cortesia: Victaulic
Un altru vantaghju di aduprà un accoppiu scanalatu meccanicu hè chì u sistema pò esse prefabbricatu, chì furnisce micca solu a cunsistenza di u pruduttu, ma ancu risparmia tempu perchè a bobina pò esse installata in u situ di custruzzione. Rispuntendu à l'assemblea in situ, a prefabbricazione pò salvà più produttività è migliurà a sicurezza.
A stallazione precisa hè essenziale per i cumpunenti in e centrale elettriche, chì hè unu di i motivi chì assicurà a furmazione è a qualificazione di i saldatori sia cusì impurtante. Hè difficiule di distingue a qualità di e saldature finite per osservazione, è ancu e prove o i raggi X ùn ponu micca sempre identificà saldature deboli. A saldatura eseguita in modu impropriu pò esse assai cara, purtendu à u tempu un pesu fisicu è finanziariu.
L'aspettu di accoppiamenti meccanichi à fessura pò esse ispezionatu, simplificendu u cuntrollu di qualità è permettendu à l'installatori di avè ancu cumpetenze di basa per verificà chì ogni articulazione sia installata currettamente. Quessa elimina l'altra documentazione di cuntrollu di qualità necessaria per ispezioni di saldatura, cumprese i test di raggi X è / o di penetrante di tintura.
L'articuli meccanichi sò ancu più faciuli di mantene. Tradizionalmente, e riparazioni di l'articuli saldati sò più cunsumatori di tempu è costosi. Tuttavia, rimpiazzà ghjunti scanalati meccanichi hè faciule quant'è installalli, è postu chì guasi tutti quelli chì travaglianu in una centrale elettrica ponu esse addestrati per rimpiazzalli in pochi minuti, si pò fà un significativu risparmiu di costi cù u tempu (Figura 3). Cunsidendu chì una centrale elettrica tipica di 1,000 MW pò generà 1 milione di dollari di entrate per ghjornu, limitendu u tempu chì a centrale elettrica pò esse offline o in piena capacità pò portà enormi benefici.
3. Rispuntatu à e suluzioni di saldatura, l'usu di e soluzioni Victaulic pò fà i travagliadori più efficienti. Cortesia: Victaulic
L'accoppiamenti meccanici scanalati sò stati aduprati da parechji anni in numerose applicazioni di centrali elettriche in parechje centrali elettriche di alto profilo. Sta tecnulugia hè stata aduprata da più di 100 anni è hà un registru affidabile.
Durante un periodu strettu di fermu di l'installazione per una centrale idroelettrica in New Jersey, a soluzione meccanica di slotting hà permessu l'installazione di novi sistemi di prutezzione di l'acqua di raffreddamentu è di u focu in severi limiti di tempu. In una fabbrica in Pennsylvania, accoppiamenti scanalati meccanichi sò stati aduprati per cumpressà e linee d'aria è strumentà e linee d'aria per risponde à u calendariu di custruzzione accelerata; listessa manera, una fabbrica in Arkansas aduprava aria strumentale, aria cumpressa per a listessa ragione. Sta tecnulugia hè aduprata in aria, acqua deionizzata è linee d'acqua di raffreddamentu. In u prugettu di trasfurmazione di una centrale elettrica in Alaska, u travagliu à alta temperatura ùn hè micca permessu in situ è ​​manca manodopera qualificata. U sistema utilizza un sistema di cunnessione di canna meccanica scanalata per aghjurnà à un sistema supplementariu per l'approvvigionamentu d'acqua di a turbina à vapore, dendu cusì una soluzione Ùn solu risponde à u requisitu di ùn eseguisce operazioni à alta temperatura, ma risparmia ancu migliaia di dollari in manodopera è pianificazione.
Cum'è assai altri settori, u settore di e costruzioni hè ancu sott'à pressione per aumentà l'efficienza è risparmià i costi. Questu impone richieste più alti à u pruprietariu, EPC è imprenditore. Avà più chè mai, ci hè bisognu di valutà è aduprà modi innovativi per eseguisce cù successu prughjetti nantu à u budget o fora di u budget.
Quandu e cundizioni di u mercatu sò limitate è turbulente, furnisce soluzioni affidabili diventa particularmente impurtante. Ancu se pò sembrà contraintuitivu di piglià un approcciu diversu in queste situazioni strette, in realtà, in questu casu, e soluzioni tradiziunali ponu diventà u più grande ostaculu. Ùn ci hè megliu tempu ch'è avà per pensà à aduprà sistemi di accoppiamento di tubi scanalati meccanici Victaulic fora di u quadru. ■
—Dan Christian hè un ingegneru di Victaulic in energia è petroliu è direttore di u mercatu mundiale di l'energia, mentre Chris Iasielo, PE hè un espertu di generazione d'energia Victaulic.
Unu di i primi prughjetti di l'energia solare cuncintrata (CSP) in u mondu aduprendu heliostati "Stellio" ...
Completà l'iniziu è a messa in funzione di una centrale elettrica di solitu significa spinghje u cuntrattore generale à avvolgere tuttu u restu ...
Per i prupietarii è i sviluppatori di e centrale elettriche, pò esse difficiule di decide trà un ciclu simplice o un ciclu cumbinatu ...


Tempu di posta: Sep-02-2020
Chat in ligna WhatsApp!