Chjarificazione di i prublemi di u cantiere navale da Grip

(a) Vita di serviziu di l'accoppiamento di tubi Grip?

A vita di serviziu di cuncepimentu hè di circa 15 anni

(b) L'anellu di gomma di sigillatura interna di l'accoppiamento di pipa Grip pò esse rimpiazzatu da sè?

Ùn pò micca esse rimpiazzatu da sè stessu

(c) Ci hè qualchì esigenza speciale per u trattamentu di a superficia di u sistema di tubazioni per l'accoppiamento di tubi di presa?

Ùn ci hè micca esigenza speciale per u trattamentu di pipeline. Dopu a zincatura è u revestimentu, l'accoppiamento pò esse adupratu per a cunnessione di pipeline.

(d) Gamma di diametru di u tubu?

26.9mm-2030mm , Attualmente, a maiò parte di i pipeline di a nave sò aduprate per un diametru inferiore à DN250

(e) Hè u bullone di accoppiamento di pipa di presa hè persunalizatu?

I bulloni di accoppiamentu anu da esse persunalizati da u fabbricante Grip è ùn ponu micca esse acquistati in u mercatu

(f) Sia l'accoppiamento di tubi di presa pò esse adupratu per a cunnessione di diversi materiali

 Pò esse adupratu fintantu chì u mezu internu hè u listessu è a deviazione di u diametru esternu di diversi materiali hè menu di 3 mm

(g) Numaru di smuntamentu è assemblea di accoppiamento di tubi di presa?

Generalmente, a vita di serviziu hè circa 10 volte di smuntamentu è assemblea cù a premessa di evità u smuntamentu è l'assemblea violenti

(h) Priservi di accoppiamento di tubi di presa per l'accuratezza di l'installazione di u pipeline?

A deviazione di l'assi hè in 3mm, a deviazione di l'angulu hè in 4 ° - 5 °, è a deviazione eterodina hè in 3mm. Sicondu i sfarenti diametri di a pipa, a distanza trà l'estremità di a pipa hè necessaria per esse in 0mm-60mm. L'accoppiamento di tubi Grip pò esse adupratu per l'installazione in u intervallu di errore di superposizione unicu è multiplu sopra.

(i) A cunchiglia di l'accoppiamento di pipa di presa hè in acciaio inossidabile. L'installazione è u tubu d'acciaiu à u carbonu accurteranu a vita di serviziu di u connettore di pipa per via di corrosione elettrochimica?

L'acqua di mare è altri fluidi in a pipa passanu principalmente per a pipa stessa è l'anellu di guarnizione di gomma à a giuntura, dunque hè difficiule di pruduce una corrosione elettrochimica cù a cunchiglia metallica di l'accoppiamento di pipa. Attualmente, a nostra sucietà ùn hà micca ricevutu alcun feedback di casu nantu à u dannu di u cunchju di accoppiamento di tubi causatu da a corrosione elettrochimica。

(j) Esigenze di precisione di l'accoppiamento di tubi di presa à a fine di u sistema di tubi?

Assicuratevi chì i graffi à a fine di u pipeline in a direzzione di l'assi sò menu di 1mm, è ùn ci hè micca deformazione evidente in a direzzione di rotundità.

(k) S'ellu hè permessu di spruzzà di vernice nantu à a superficie di u connettore di pipa

Ùn hè micca permessu. L'accoppiamentu deve esse effettivamente prutettu durante a pittura. L'adesione di a vernice aderisce à u bullone di accoppiamentu affetta a rimozione è a manutenzione di l'accoppiamentu


Tempu di posta: Jun-17-2020
Chat in ligna WhatsApp!