Paragunà trà l'accoppiamentu di pipa Beijing Grip è a flangia

U metudu tradiziunale di riparazione di a cunnessione di pipeline utilizza principalmente saldatura, flangia è altri metudi, dunque ci sò assai grandi periculi nascosti in parechji aspetti di l'operazione, cume a minera di carbone, u pipeline di gas naturale, u pipeline di trasmissione di oliu, ecc., È a riparazione tradiziunale di a cunnessione di pipeline. u metudu hà bisognu di un grande spaziu di travagliu, se necessariu, i grandi veiculi di custruzzioni devenu esse usati per entrà in u situ di l'operazione. Ci hè parechji vantaghji di aduprà un dispositivu di riparazione di accoppiamento rapido di tubi.

I. Generale / cumpatibilità:

1. Hè adatta per cunnette tubi di u listessu materiale o di materiale diversu, muru magru o muru grossu, è hè compatibile cù altri metudi di cunnessione tradiziunali.

2. A differenza di diametru permissibile di duie cunnessioni di tubi cù diametri diversi hè di 4 mm.

3. Quandu ci hè una certa dislocazione trà i tubi è l'assi hà un angulu di deviazione, i tubi ponu esse aduprati normalmente per evità u prublema di currezzione di i tubi.

4. Pò esse ancu adupratu in modu efficace in i lochi cù scossa esterna, vibrazione, estrusione, espansione termica è cuntrazione, è pò ghjucà un rolu megliu in a riduzione di u rumu è a cumunione di espansione.

II. Operazione simplice è risparmiu di tempu:

1. U tempu di stallazione hè 3-5 volte più veloce di quellu di saldatura, flangia è filu, ciò chì accurtà assai u periodu di custruzzione.

2. Ùn ci hè bisognu di persunale prufessiunale, una ora di furmazione pò esse aduprata per riduce i costi di travagliu.

3. Ci sò parechji tippi è specificazioni di prudutti, chì ponu risponde à i bisogni di l'ingegneria di campu in a maiò parte di l'occasioni.

4. Ùn sò necessarii strumenti di installazione speciali. Pò esse smuntatu è riutilizatu senza manutenzione.

5. L'articulu di u dispusitivu di cunnessione pò esse giratu per selezziunà a pusizione più bona per viti di viti, è pò esse installatu ancu in un locu strettu.

III. Risparmiu di costi è elevatu rapportu di efficienza di i costi:

1. U costu di l'installazione hè faciule da prevede, u calculu hè più precisu, è u costu di l'installazione manuale hè risparmiatu da 20-40%.

2. Ùn ci hè bisognu di un trattamentu caru di l'estremità di i tubi, ùn hè micca necessariu un gran numeru di saldatori qualificati, cavi di saldatura è altri persunali è attrezzature, è l'installazione hè simplice.

3. Hè leggeru in pesu, simplice è veloce in l'installazione, ùn hè micca bisognu di riunificassi, è ùn hà micca bisognu di adattà è trasfurmà u pipeline cunnessu. Durante l'installazione, solu a chiave dinamometrica hè necessaria per stringere 2-3 bulloni da una parte secondu u torque specificatu, chì hè particolarmente cunveniente per l'operazione.

4. Da a perspettiva di tuttu u prugettu, u costu hè più bassu di quellu di a saldatura.

IV. Hè simplice per cambià a linea è cunveniente per assemblà è smuntà:

1. Hè faciule da mantene, è pò pulisce, riparà è cambià i tubi rapidamente, cun ecunumia eccellente.

2. Salvà u spaziu di stallazione, adattatu per u pipeline di spaziu cumplessu.

3. Evite i prublemi di qualità in saldatura è i prublemi di travagliu causati in u prucessu d'usu.

4. Ùn ci hè micca scoria di saldatura in a pipa è ùn ci hè bisognu di pulisce, chì evita u prublema di u bloccu di a pipa in u prucessu di usu è affetta a vita normale di i residenti.

V. Resistenza à u terramotu, resistenza à l'impattu è riduzzione di u rumu:

1. A cunnessione rigida tradiziunale hè cambiata in cunnessione flessibile, chì face u sistema di pipa in u statu di vibrazione anti shock è eliminazione di rumore.

2. U modu di cunnessione di pipa flessibile permette chì l'angulu massimu di deviazione assiale di i dui tubi sia 10 °.

3. Assorbe a forza di espansione tempuranee causata da l'espansione termica è a cuntrazione o u terramotu in una cundutta à longa distanza.

4. Pò suppurtà l'impattu di accelerazione di 350g in 0,02 secondi, è l'intensità di u rumu pò esse ridutta di 60%, ciò chì cunduce à l'usu sicuru è nurmale di tuttu u sistema di pipeline, cumprese pompe, valvole, strumenti, ecc., è prolongà a vita di serviziu.

VI. Bona sicurezza, qualità affidabile, forti prestazioni di tenuta:

1. A causa di l'usu di cunchiglia in acciaio inox è materiale speciale di anellu di gomma, pò prevene in modu efficace a corrosione esterna da gocciolamentu è a corrosione media interna.

2. A causa di a struttura speciale aduttata à e duie estremità di u cilindru di tenuta di gomma in u connettore, a lunga vita di serviziu di u connettore hè garantita. Tra questi, l'anellu cunvexu in forma di labbra multi-stadiu ghjoca un rolu di sigillatura in più fasi per impedisce chì u fluidu in u pipeline sfuglia.

3. In generale, pò sustene a tensione di 16KG / C ㎡, alcune di e quali ponu ghjunghje à decine di pressioni, dunque l'usu à longu andà ùn pruducerà micca u fenomenu "trè fughe".

4. Bona securità, nisun periculu di focu, micca bisognu di travagliu caldu in tuttu u prucessu di stallazione è di custruzzione.

5. Ci sò prublemi di qualità causati da a qualità irregulare di saldatori è da u prucessu imperfettu di saldatori in un sistema senza saldatura.

6. A qualità pò esse garantita è cuntrullata da qualsiasi cumpagnia di installazione.


Tempu di posta: Jun-17-2020
Chat in ligna WhatsApp!