Cunfrontu di Installazione di Accoppiamentu di Pipe Grip, Pinza Groove, Joint di Espansione, Tubo di Metallo.

Tipu di cunnessionecaratteristica Groove Clamp EXpansion Joint Metal hose Pipe Coupling
Espansibilità termica Perchè a cunchiglia hè fatta d'acciau fundutu è dipende da a gomma interna, hà una certa espansione termica. U materiale di gomma hà una espansione termica Oghje ghjornu, u cumpressore hè largamente adupratu cù espansione termica A cunchiglia in acciaio inox Aisi hà certa elasticità, a gomma interna hà ancu elasticità, è l'espansione termica generale di u pruduttu hè più altu.
Prestazione di riduzione di rumore Entrambe e estremità di u pruduttu anu da esse integrate in a punta di a pipa, è a riduzione di u rumu ùn hè micca evidente A gomma media pò riduce u rumu A parte media pò riduce u rumu U strettu cuntattu trà a gomma è u muru esterno di a pipa pò riduce u rumu
Resistenza sismica Anti-sismicu Resistenza à u terramotu, faciule da stanchezza Resistenza à u terramotu, faciule da stanchezza Anti-sismicu
Spustamentu di u pipeline A causa di a particularità di l'installazione, u pipeline ùn hà micca caratteristiche di spustamentu. A compensazione di stu pruduttu hè stretta, a capacità di carica di pressione hè inversamente proporzionale à a compensazione, è u cumpressore hè relativamente menu adupratu. U manguu metallicu attuale ghjoca solu u rolu di assorbimentu di scossa, è a cumpensazione ùn hè micca bona quant'è a giuntura di dilatazione U spostamentu assiale ammissibile hè 0-80mm secondu u diametru di a pipa. L'angulu longitudinale hè menu di 10 gradi.
Requisiti di installazione E duie estremità di u tubu necessitanu una precisione speciale di lavorazione è un costu addizionale elevatu. Per assicurà una installazione cunveniente, duie tali articulazioni sò generalmente necessarie per una pipa per aumentà dinò u costu. A velocità di cunnessione di a flangia à e duie estremità hè lenta affettata da u spaziu di l'installazione è u diametru di u tubu, è a prima installazione hà una trafficabilità bassa. A velocità di cunnessione di a flangia à e duie estremità hè lenta affettata da u spaziu di installazione è u diametru di u tubu, è a prima installazione hà una trafficabilità bassa , Sicondu u diametru di a pipa di 1-2 bulloni, u cumpressore pò esse installatu à 0-360 gradi senza impattu spaziu. Si pò compie in 2-4 minuti. A prima installazione hà una trafficabilità elevata. I tubi ùn anu micca bisognu à esse machinati.  
Resistenza à a fatica Forti Poveru Poveru Forti
Tensile Sforza Forti Poveru Poveru 3-5 tunnellate testate

Tempu di posta: Jun-02-2020
Chat in ligna WhatsApp!