Istruzzioni d'installazione per l'accoppiamento di tubi

Per l'attrezzatura di connettori rapidi in pipeline chì hè assai calda in vari campi industriali, prima di tuttu, avemu bisognu di cunnosce è pagà più attenzione à u prucessu di installazione più criticu, per assicurà più efficacemente a bona usabilità di stu pruduttu. Oghje ne ampareremu inseme.

d

In certi lochi induve l'operazione hè difficiule, o quandu si verificanu crepe (o fori) nantu à cundutti relativamente longhi, è hè ubbettivamente impussibile di piantà a produzzione per a manutenzione per un pezzu, u riparatore di pipeline cum'è mostratu in a figura pò esse adupratu per compie. Quandu hè adupratu per a custruzzioni di riparazione, u portu di tondera di u cilindru di gomma in a cunchiglia di riparazione di a pipa deve esse alliniatu, è a superficie di cuntattu trà u cunchju è u cilindru di gomma deve esse rivestita cù una quantità adatta di burru (acqua in casu d'emergenza ) cum'è lubricante. Poi copre cù cura u riparatore di pipa nantu à a parte da riparà. U tagliu di u cilindru di sigillatura eviterà a fuga u più pussibule, è aduprà un martellu di legnu (gomma) per toccà a cunchiglia cù delicatezza mentre stringe u bullone.

Solu per via di u bonu usu di l'attrezzatura di riparazione rapida di u pipeline, duveremu prestà più attenzione à alcuni dettagli è questioni in l'installazione quotidiana. Per l'introduzione cunnessa sopra è i punti chì vi demu, speremu chì vi possa aiutà à ammaestrallu bè.


Tempu di posta: Jun-17-2020
Chat in ligna WhatsApp!