Principiu è struttura di Grip Pipe Coupling

Sigillamentu avanzatu

Quandu u liquidu in muvimentu, u gasu, a polvara è altri media in u pipeline sò sottumessi, a pressione di u labellu di sigillatura attaccatu à a superficia di u corpu di a pipa hè ancu rinfurzata. Cù l'aiutu di a struttura di u dispositivu, micca solu a perdita di u mezu in a pipa hè ostaculata, ma dinò a prestazione generale di sigillatura di a pipa hè garantita.

Durante a cumpressione, secondu u principiu basiger di idrodinamica, in casu di sigillatura, ci hè una pressione normale uguale à a pressione interna in ogni puntu di cuntattu cù u mezu, dunque u fondu di a labbra di l'anellu di sigillatura hè cumpressu assialmente, a labbra hè cumpressu assialmente, a superficie di cuntattu trà u labellu di sigillatura è a pipeline hè allargata, è a pressione di cuntattu hè aumentata, in modo da uttene l'effettu di autosigillatura, cum'è mostratu in a Figura 1.

aa

Sottu à l'azzione di pressione, a superficia di sigillatura è a pipeline sò strettamente cunnessi, chì ponu assicurà in modo efficace a sigillatura. Si pò vede da e cundizioni di travagliu attuali chì l'anellu di tenuta hè principalmente sigillo staticu, è e cundizioni di travagliu relativamente dure sò principalmente vibrazioni chjuche è vibrazioni d'impattu. Sicondu e caratteristiche di u sigillu di tip Y, l'anellu di segellamentu pò purtà u sigillu dinamicu di più di 20MPa.

A cunchiglia hè a parte principale chì porta u pressu di u connettore di u pipeline, chì influenza direttamente a sicurezza è l'affidabilità di l'usu reale. Hè necessariu fà una analisi approfondita di meccanica strutturale per determinà se a forza di ogni puntu di stress sottu a pressione di travagliu nominale risponde à a dumanda d'usu, scopre u puntu di concentrazione di stress, è fà a mudificazione è u miglioramentu currispondenti, in modo da assicurà a sicurezza è affidabilità.

A forza di a cunchiglia hè in leia cù a resistenza à a trazione, a duttilità, u spessore è altri fattori di i materiali aduprati. A forza di serratura di i bulloni aduprati causerà certa deformazione di u cunchju. Inoltre, u labellu di u cunchju si deformerà ancu sottu pressione. Questi fattori sò fattori chì influenzanu a resistenza à a pressione, a sicurezza è l'affidabilità di u cunchju.

U mudellu d'elementi finiti di a cunchiglia hè stabilitu, cum'è mostratu in a Figura 2.

444

Avanzata resistenza à u pull-out.

E duie estremità di a cunghjunta adopranu a struttura ingenevule di chjusura. Dopu a stallazione, u chjosu nantu à u tippu di dente anellu fissatu morde strettamente a superficia di a pipa. Quandu a pressione in u tubu aumenta o aumenta a forza assiale per via di l'influenza di a forza esterna, u fermu stringerà u corpu di a pipa


Tempu di posta: Jun-17-2020
Chat in ligna WhatsApp!