E caratteristiche basiche è principali di u Grip Pipe Coupling sò i seguenti:

1. Scopu di Applicazione:

① Grip Pipe Coupling pò esse applicatu à i requisiti di cunnessione di tubi di diametru esternu 26.9mm-2032mm. Secunnu l'introduzione di u fabbricante, i prudutti di nave cun diametru di DN250 è inferiore sò largamente usati

② A resistenza à a pressione di l'accoppiamento di pipa Grip hè di 3,2 MPa, a gamma di temperatura operativa hè di circa - 70 ℃ ~ + 300 ℃, è a pressione massima di travagliu pò sustene 6.7mpa. Oghje ghjornu, hè generalmente adupratu per i pipeline di classe 2 è 3 à bordu.

③ Attraversu l'usu di diversi materiali di anellu di saldatura in gomma, l'accoppiamento di tubi Grip pò esse adupratu per acqua di mare, aria, vapore, gas naturale, oliu è altri media. L'anellu di saldatura in gomma hà e caratteristiche di resistenza à u calore, resistenza à a corrosione chimica è resistenza à u sole.

Caratteristiche principali

Conveniente prefabbricazione di u sistema di tubazioni: ùn ci hè bisognu di saldatura à a flangia o di scanalatura à a fine di u sistema di tubazioni, salvendu u tempu di prefabbricazione di u sistema di tubazioni.

Prestazione generale: adatta per tutti i tipi di tubi metallici o non metallici, senza esigenze speciali per u mezu, u spessore di u muru è a faccia finale di a pipa, adatta per più di l'80% di i pipeline nantu à a nave.

U pesu di u corpu di a pipa pò esse riduttu di circa 70% paragunatu cù quellu di a flangia.

Salvate u spaziu di installazione di u pipeline: ùn hè necessaria alcuna custruzzione di flange per u smuntamentu è l'assemblea, strette solu i bulloni da un latu, cusì u 50% di u layout di u pipeline è u spaziu di custruzzione ponu esse salvati

 

⑤L'installazione hè cunveniente è pò esse cumpletata in 10 minuti da una persona.

⑥Comparatu cù a cunnessione tradiziunale di a flangia: ligerezza, risparmia saldatura (salvate u periodu di custruzzione è u travagliu), menu occupazione di spaziu, manutenzione cunveniente, riduce u foru di apertura di a cabina, migliurà a produzzione di pipeline è l'efficienza di l'installazione, ecc.


Tempu di posta: Jun-03-2020
Chat in ligna WhatsApp!