Qual hè a situazione peghju di a riparazione di u pipeline

Sicondu u statutu di dannu di ogni apparecchiatura di cunnessione in l'ultimi anni, i so operatori prufessiunali anu ancu riassuntu una verità, vale à dì, l'attrezzatura chì hè faciule da dannà ùn hè stata più una manutenzione più prufessiunale, perchè l'applicazione à longu andà influenzerà sicuramente u bonu l'applicabilità di un dispositivu, dunque, hè necessariu per ogni attività di applicazione amparà i metudi di manutenzione più prufessiunali, chì hè l'introduzione à questu aspettu Questu hè u casu cù i so equipaggiamenti di riparazione di tubi, allora oghje ne ampareremu inseme.

L'istruzzioni per l'usu di u connettore di pipa sò principalmente divisi in quattru passi. Avà, per esse brevi, se ùn capite micca, pudete cuntattateci direttamente.

c

U primu passu hè di cunfirmà u diametru esternu di a pipa è selezziunà u tipu currispundente di connettore. Ùn sceglite micca sbagliatu

U secondu passu hè di rimuovere e bavure, anguli taglienti è sundries à l'estremità di a pipa, in modo da assicurà chì ùn ci sia micca materie straniere sottu l'anellu di gomma di sigillatura è nantu à u tubu d'acciaio.

Terzu, marcate l'estremità di i dui tubi per fà u connettore in a pusizione media. Dopu avè inseritu u pruduttu in una pipa, allineate e duie estremità di a pipa, è poi move u connettore à mezu à i dui pipi.

U quartu passu hè di adattà u connettore, è poi aduprà a chiave Allen per stringe u bullone più di DN150 uniformemente. Dopu avè strettu u bullone, aduprate u mazzu per pichjà intornu à l'internu di i dui lati di u connettore per fà u spaziu cù a pipa ancu, è poi stringhje dinò u bullone per uttene u megliu effettu di sigillatura.

In quantu à e scarse prestazioni di l'applicazione di u connettore rapidu di u pipeline, a testa averà vari statu quo di dannu, seguitatu da a mancanza di miglioramentu di u tassu di operazione. Dunque, per l'introduzione pertinente chì vi demu sopra, duvemu esse attenti è attenti à ogni operatore di operazione.


Tempu di posta: Jun-17-2020
Chat in ligna WhatsApp!